Forum-TR.CoM

Tam Versiyon: Kağıthane Paket Servisi Önemli Noktaları
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Her yerde olduğu gibi [b][Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir Kayıt Olmak İçin Buraya Tıklayın!][/b] de bulunmaktadır.  Bununla beraber bu işletmede çalışanların sayısı da önemlidir. [b][Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir Kayıt Olmak İçin Buraya Tıklayın!][/b] verebileceğiniz bir çok nokta bulunmaktadır. Bu işletmelerin sizlere sunmuş olduğu [b][Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir Kayıt Olmak İçin Buraya Tıklayın!][/b] avantajlarından yararlanabilirsiniz. Bunların farklı teknikleri de mevcuttur.

Paket Servis Yapan Kişinin Reklam Yapması

Genel olarak pakete giden elemana broşür ve magnet verilip siparişi teslim ettiği yerin apartmanının kapısına bu tarz şeyleri bırakması gerektiği söylenilmektedir. Ya da aynı semtteki yerlerin belli başlı bölgelerine broşür ve magnet dağıtılması da işletmenin reklamını yapılmasını sağlamaktadır. Kuryenin bindiği motorun arka kısmında bulunan kutuya reklam basılması. Kuryenin kıyafetlerinin işletmeye ait formaları olması gereklidir. Restoranın etrafına tabela kısmına paket servis yaptığınıza dair telefon bilgisi, web adres bilgisi veya herhangi işletmeyle ilgili bilgi yazılması gereklidir. Bu yöntem genellikle en çok tercih edilen reklamcılık şeklidir ancak bu yöntemin bazı riskleri vardır. Reklam verdiğimizi düşündüğümüzde, kurye ilk riskli pazarlama materyallerini çöpe atarsa, gereksiz masraflara maruz kalabiliriz. İkinci risk ise bu tür işlemlere artık sitelerde vb. Ödeme yapılacağından izin verilmemesi ve kurye şirketinin cezalandırılmasıdır. Ayrıca, pakette malzemeleri dağıtmak için zaten bir personel bulunduğundan, ek personel masrafları ödemeye gerek yoktur.  Komşu yöntemle karşılaştırıldığında, bu yöntem daha maliyetlidir ve bir işlem gerçekleştirmeyi veya hatta personel çalıştırmayı gerektirebilir ve çoğu yeni site, bu işlem için bir site bütçesi veya site yöneticisi ücret alır.