10-04-2021, 01:24 PM
[b][/b] Son milin sorunu, yolcuları özel evlerden toplu taşıma merkezlerine, yani otobüs duraklarına, tren istasyonlarına vb. Bu, ulaşım zorluklarıyla ilgili bir toplu taşıma ikilemidir. Bu alan yetersizliği, yolcuları ulaşım merkezleri ve evler arasında kısa mesafeler kat etmek için kişisel araçları (arabalar, motosikletler vb.) Kullanmaya zorlamaktadır. Mikro taşıma seçeneği, son kilometre sorununa bir çözüm sağlar ve hafif işler, kamu kullanımı ve kısa mesafeli seyahatler için tasarlanmıştır. [b][/b]paylaşım sistemi, en yaygın kullanılan mikro mobilite hizmetlerinden biridir. Scooter paylaşım sistemin de erişilebilirlik ve sezgisel kullanılabilirlik toplu taşımanın önemsenmesini artıracak ve özel araçların kullanımını da azaltacaktır.
E Scooter Çalışma Gücü
Elektronik scooterlar elektrikle çalışır, bu nedenle karbon emisyonları sıfırdır. Özel otomobiller ve elektrikli scooterlar arasındaki düşük karbon etkisi, pazar lideri Bird and Lime'ın değer önerisi üzerinde önemli bir etkiye sahiptir. Elektrikli scooterlar, diğer elektrikli arabalara göre daha enerji tasarrufludur. Bir scooter'ın sürüş mesafesi, aynı enerji tüketimine sahip elektrikli bir arabanın yirmi katıdır. [b][/b] sürmenin nötr karbon ayak izi nötrdür, ancak elektrikli scooterların üretimi, dağıtımı ve şarj edilmesi büyük miktarda ikincil karbon ayak izi oluşturacaktır. Özel otomobiller ve insansız elektrikli bisikletlerle karşılaştırıldığında, elektrikli scooterlar daha küçük toplam karbon ayak izine sahiptir. Otobüslerin, bisikletlerin ve kişisel elektrikli iki ayaklıların karbon ayak izi, temelsiz elektrikli scooterlardan daha küçüktür. Elektronik scooter endüstrisindeki endüstri lideri, ikincil karbon ayak izini azaltmak için araştırma ve geliştirme çalışmalarına kendini adamıştır.
E Scooter Çalışma Gücü
Elektronik scooterlar elektrikle çalışır, bu nedenle karbon emisyonları sıfırdır. Özel otomobiller ve elektrikli scooterlar arasındaki düşük karbon etkisi, pazar lideri Bird and Lime'ın değer önerisi üzerinde önemli bir etkiye sahiptir. Elektrikli scooterlar, diğer elektrikli arabalara göre daha enerji tasarrufludur. Bir scooter'ın sürüş mesafesi, aynı enerji tüketimine sahip elektrikli bir arabanın yirmi katıdır. [b][/b] sürmenin nötr karbon ayak izi nötrdür, ancak elektrikli scooterların üretimi, dağıtımı ve şarj edilmesi büyük miktarda ikincil karbon ayak izi oluşturacaktır. Özel otomobiller ve insansız elektrikli bisikletlerle karşılaştırıldığında, elektrikli scooterlar daha küçük toplam karbon ayak izine sahiptir. Otobüslerin, bisikletlerin ve kişisel elektrikli iki ayaklıların karbon ayak izi, temelsiz elektrikli scooterlardan daha küçüktür. Elektronik scooter endüstrisindeki endüstri lideri, ikincil karbon ayak izini azaltmak için araştırma ve geliştirme çalışmalarına kendini adamıştır.